Spółdzielnia Mieszkaniowa w Szczuczynie ul. Łąkowa 1,
ogłasza pisemny przetarg nieograniczony na: "Remont klatek schodowych w bloku przy ul. Sienkiewicza 10 w Szczuczynie".
Do udziału w przetargu mogą przystąpić wykonawcy, którzy:
1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponują odpowiednim sprzętem oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ponadto wykonali w przeciągu roku co najmniej dwa zamówienia, których przedmiotem były podobne roboty o wartości nie mniejszej niż 20 tys. zł. netto każde (minimum 2 referencje).
2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia – nie posiadają zadłużenia wobec Urzędu Skarbowego, ZUS lub KRUS.
3. Złożyli pisemną ofertę – załącznik nr 1 wraz z kosztorysami i wymaganymi zaświadczeniami.
4. Wpłacili wadium w wysokości 5.000,00zł na rachunek Spółdzielni Mieszkaniowej w Szczuczynie, na jedno z kont:
- Bank Spółdzielczy w Szczuczynie nr 83 8768 0003 0000 0866 2000 0010 - Bank PKO BP SA o/Ełk 24 1020 4724 0000 3602 0052 9362
najpóźniej do 2.04.2020 r. do godz. 10:00.
5. Termin realizacji zamówienia ustala się do dnia 30.12.2020r.
6. Oferty należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem: „Oferta na remont klatek schodowych w bloku przy ul. Sienkiewicza 10” w terminie do 2.04.2020r. do godz. 10.00 w siedzibie Spółdzielni.
7. Przetarg odbędzie się w biurze Spółdzielni w dniu 2.04.2020 r. o godz. 14.00.
O rozstrzygnięciu przetargu powiadomimy oferentów pisemnie bądź telefonicznie.
Specyfikację można uzyskać w biurze SM w Szczuczynie.
8. Wykonawcy, którego oferta zostanie przyjęta, wadium zostanie zwrócone w ciągu 7 dni od podpisania umowy na wykonanie robót. W przypadku uchylania się od zawarcia umowy, wadium przepada na rzecz Spółdzielni. Wadium wpłacone przez pozostałych uczestników zostanie zwrócone po zakończeniu przetargu ofert na wskazane konto w ciągu 7 dni.
9. Spółdzielnia zastrzega sobie możliwość odstąpienia od przetargu bez podania przyczyny w każdym czasie, a oferta nie wywoła skutku prawnego. O odstąpieniu od przetargu oferenci zostaną zawiadomieni.
Informacji udziela Prezes Zarządu lub z-ca Prezesa Zarządu.
Tel. 86 273 53 25 codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 8.00-15.00.
wtorek, 19 kwietnia 2022
czwartek, 14 kwietnia 2022
Będą domofony, ?